Yrityksille

Värianalyysi työhyvinvointipäivässä

Mitä jos seuraavassa työhyvinvointipäivässänne tehtäisiinkin osallistujille värianalyysit? 

Värianalyysi on tällä hetkellä kovasti pinnalla, ja työntekijäsi tai työtoverisi voivat hyvinkin arvostaa mahdollisuutta saada selville omat värivuodenaikansa. 

Väri­analyysi sopii kaikille

Meillä kaikilla on oma yksilöllinen värityksemme. Useimmat väri­analyysissa käyneet ovat naisia, mutta kiinnostus on nousussa myös nuorten miesten keskuudessa. 

Värianalyysien tekeminen ei vaadi sijainnilta kovin paljon – vain luonnonvaloa, paikan peilille ja riittävästi laskutasoa. Mietitään yhdessä, miten saamme järjestettyä vaadittavat olosuhteet.

Palvelu on räätälöitävissä: ole yhteydessä ja teen sinulle tarjouksen.

Verkko­kauppiaille

Yhä useammat asiakkaistasi ovat jo käyneet värianalyysissa tai muuten päätyneet noudattamaan ostoksissaan jotakin tiettyä väripalettia. Monelle väri on niin olennainen asia, että väärä sävy voi olla syy tuotteen palautukselle. Hyvät valokuvat, joista käy ilmi tuotteen todellinen värisävy, auttaa jo paljon. Et kuitenkaan voi vaikuttaa asiakkaan näytön asetuksiin, joten virheen mahdollisuus säilyy.

Mitä jos loisit kategoriat tuotteillesi värivuodenaikojen mukaan? Osaatko sanoa, mille värivuodenajoille mitkäkin tuotteistasi sopivat? Minä voin auttaa. Ota yhteyttä!

Huomaathan, että olen myös viestinnän ammattilainen. Voit siis hyvin pyytää apuani myös siihen, miten kerrot asiakkaillesi mahdollisuudesta shoppailla värivuodenajan mukaan.